Начало / Новини / Съобщения

  • a+
  • a-
Kалендар - Март
Пон Вт Ср Чет Пет Съб Нед
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31  

Онлайн панаир Работодатели с големи сърца в Световната седмица на предприемачеството

24 ноември 2020

Онлайн панаир Работодатели с големи сърца в Световната седмица на предприемачеството

В Световната седмица на предприемачеството от 16 до 22 ноември т.г. – кои са най-важните инициативи за подкрепа на хората с идеи – да ги реализират в перспективни предприятия, създаващи работни места и ускоряващи иновациите?

Социално предприемачество на практика или коя е инициативата Работодатели с големи сърца?

Пандемията COVID 19 задълбочи още повече необходимостта от развитие на дигиталния маркетинг. Прекъсването на „нормалния“ бизнес процес даде възможност на социалните предприемачи да разберат ключовата роля на е-маркетинг, отговорен за технологичното развитие на един надежден и добре работещ бизнес, разпознаваем в дигиталното пространство, но не само това. Все повече компании ориентират своята дейност към дигитализация, тъй като интернет пространството предлага евтин и изключително бърз метод за комуникация и извършване на продажби.

            В навечерието на Световната седмица на предприемачеството се проведе „Онлайн панаир Работодатели с големи сърца” в периода 11-18 ноември 2020 г. Панаирът представи продукцията на малки предприятия, които успешно съчетават бизнес и социална кауза, осигурявайки работни места и възможност за професионална и творческа изява на уязвими групи.

            В онлайн изложението със собствени щандове се включиха производители на био козметични продукти и добавки, спално бельо, носии и бродерии, мъжка и дамска конфекция, градинска мебел и изделия за бита, почистващи препарати. Сред изложителите бяха и туристически агенции, компании за посредничество между работодатели и търсещи работа хора с увреждания, както и за дентални услуги и продукти, озеленяване, печатарски услуги, консултиране и проектиране на електрически инсталации и централи от възобновяеми енергийни източници, солни стаи за деца и възрастни, обществена пералня, рекламни агенции.

            По този начин участниците – социални предприемачи, бяха подкрепени да бъдат по-успешни, да тестват продукти и услуги, да създават и дистрибутират дигитално съдържание, бяха промотирани с присъствие в социалните мрежи и медии. На платформата на Балканския онлайн панаир,  на дигиталните щандове на изложителите беше публикувана информация за тяхната дейност, публикуваха се интересни и любопитни материали. От друга страна бяха промотирани на тясно таргетирани платени над 50 реклами през три канала - Facebook, Messenger, Instagram. Съдържанието на постовете е с насърчаващи продажбите промоционални оферти и послания. Присъствието в социалните мрежи е един от инструментите от стратегията за онлайн присъствие на предприятията.

            Достигнати бяха над 150 000 потребители от бизнеса и крайни клиенти, като някои от видеоклиповете и рекламите на участниците имат гледаемост над 5000 гледания. През е-платформата на Балканския онлайн панаир е отчетен огромен интерес при Работоспособни.бг ЕООД и при Био Пи Ди Ес Строй ЕООД.

            Онлайн панаирът Работодатели с големи сърца се реализира като инициатива на НФРИ за отбелязване на Световната седмица на предприемачеството, благодарение на финансирането на три активни страни – самите участници в панаира - социални предприемачи, НФРИ и Балканския онлайн панаир. Всички те заедно реализираха онлайн панаирът за промотиране на дейността по отношение на продажбите и привличане на нови клиенти, развиване на марковата идентичност, разпознаваемост и авторитет на социалните предприемачи в онлайн пространството.